Thursday 16 August 2012

HIDAYAH SAMSUDIN (AKU TETAP AKU)

Assalamaualaikum.Saya Norhidayah Bte Samsudin. Blog ni baru sahaja saya buat. Minta maaf kalau tak berapa cantik, sebab saya pun baru lagi dalam dunia blogging ni. Ok serba sedikit tentang diri saya. Kalau nak cerita rasanya terlalu banyak untuk dikongsi kat blog  ni. Jadi ni sikit sebanyak tentang diri saya. Jadi DJ, Menyanyi, Berlakon tu adalah minat saya. Buat masa ni saya sedang berusaha untuk pergi lebih jauh dalam bidang yang saya minati.

Kejayaan Terbesar dalam hidup saya bila menjadi Finalis Gadis melayu 3 TV9..
pada tahun 2010

Ramai Yang Berkata Peluang Itu Hanya Datang Sekali Tapi bagi saya peluang itu sentiasa ada jika kita ada usaha untuk mencapai apa yang kita inginkan..dan dengan usaha saya berjaya sekali lagi dengan menjadi Finalis Simplysiti star search..

Temui saya di Grand Finale SimplySiti Star Search. Saya adalah salah seorang finalis yang berjaya ke peringkat akhir.Harap korang semua sudi-sudikan  menyokong saya
dan pinjamkan saya 10 jari jemari anda serta 2 telapak tangan anda untuk mendoakan kejayaan saya....


1 comment: